אירובי

מיין עפ"י:
מבצע
מבצע
אירובי

ציוד אירובי

אימון אירובי הידוע גם כאימון קרדיו, הוא אימון גופני שבו אנו מגדילים את צריכת החמצן של הגוף באמצעות פעילות גופנית במשך מספר דקות ומעלה. דוגמאות לאימוני אירובי: הליכה, ריצה, שחייה, אימון על מדרגה אירובית, אימון על מיני טרמפולינה וכדומה...

7 סיבות מדוע צריך לעשות אימון אירובי

  1. הרזיה - אימון אירובי בשילוב עם תזונה נכונה, מאפשר להוריד משקל.
  2. שיפור סיבולת לב ריאה - אימון אירובי מעייף אותך בזמן האימון, אך בטווח הארוך אימון אירובי משפר את סיבולת הלב ריאה.
  3. חיזוק מערכת החיסון - מחקרים בדקו ומצאו כי אימון אירובי קבוע מחזק את מערכת החיסון.
  4. הקטנת סיכויים לחלות במחלות כרוניות - אימון אירובי קבוע מקטין את הסיכוי לחלות במחלות כרוניות: השמנת יתר, בעיות לב, לחץ דם גבוה ועוד...
  5. חיזוק הלב - אימון אירובי מחזק את הלב, הוא מאפשר לו להזרים יותר דם ביעילות.
  6. שיפור מצב רוח - אימון אירובי משפר את מצב הרוח בזכות כימיקלים מיוחדים המשוחריים על ידי הגוף בזמן האימון.
  7. הגדלת תוחלת חיים - מחקרים בדקו ומצאו כי אנשים המתאמנים באופן קבוע באימון אירובי חיים זמן רב יותר.

מהם סוגי אימוני אירובי אפשריים?

  1. הליכה (למרחק ארוך).
  2. ריצה.
  3. שחייה.
  4. אימון על מדרגה אירובית.
  5. אימון על מיני טרמפולינה (טרמפולינה אירובית).
  6. סטפרים.
  7. אופני כושר.
  8. אליפטיקלים.
  9. הליכונים.

מהו האימון האירובי המומלץ ביותר?

לא קיים אימון אירובי מומלץ, כל מתאמן יכול לבחור את האימון שמתאים לו ביותר וכמובן שאפשר גם לשלב בין מספר אימונים - העיקר הוא להתאמן!