מוצרים באיכות, שירות מהיר ואדיב

שאלות נפוצות

האם המחירים שלכם אטרקטיביים?

יש 3 סיבות מדוע המחירים שלנו אטרקטיביים:

  1. יבואנים – חברת קליק אחד לקניה עובדת עם היבואנים הגדולים ביותר בארץ של ציוד ספורט, בזכות הכמויות המסחריות שאנחנו מוכרים לסטודיו ולמדריכי כושר אנחנו יכולים לתת לכם הלקוחות הפרטיים מחירים אטרקטיביים. נחשוף בפניכם סוד קטן: אנחנו אפילו מוכרים חלק מהמוצרים שלנו לחנויות ספורט בארץ.
  2. חסכון בהוצאות – אנחנו משכירים משרד במחיר מאוד משתלם, יש לנו צוות עובדים מצומצם ומקצועי – התוצאה: הוצאות נמוכות שלא מעלות את המחיר של המוצר לצרכן הסופי.
  3. התחשבות בלקוחות – זה אחד העקרונות הבסיסיים של החברה שלנו, לפני שאנחנו מעלים מוצר אנחנו תמיד שואלים את עצמנו: “מהו המחיר שהייתי מוכן לשלם עבור המוצר בעצמי? והאם הוא אכן מחזיר לי את הערך עבור התשלום הזה” ורק לאחר מכן קובעים מחיר סופי משתלם למוצר.

 

אפשרויות תשלום?

כרטיס אשראי עם אפשרות ל-3 תשלומים ללא ריבית והצמדה בהזמנות מעל 1,000 ש”ח, בהזמנות מתחת לסכום זה ניתן לשלם בתשלום אחד בלבד.

 

האם ניתן לשלם במזומן לשליח?

אין אפשרות תשלום מזומן לשליח מכיוון שמדובר בחברת שליחויות חיצונית המבצעת משלוחים בלבד.

 

האם ניתן לשלם או לבצע הזמנה ישירות במחסן?

לא ניתן לשלם במחסן או לבצע הזמנה במחסן, ניתן לאסוף הזמנות ששולמו דרך האתר בלבד.

 

איזה סוגי משלוח יש?

  1. משלוח עם חברת שליחויות.
  2. איסוף עצמי – בתיאום מראש בלבד.

 

האם ההזמנה באתר בטוחה?

אתרינו מאובטח בפרוטוקולים מתקדמים המגנים ומצפינים את הנתונים הרגישים של הלקוחות שלנו (SSL – שימו לב למנעול המופיע ליד הכתובת של האתר המראה כי האתר מוגן עם תעודת אבטחה של SSL והצפנה מתקדמת).

כל הנתונים המוזנים באתר משודרים ישירות לחברת האשראי דרך ערוצים מוצפנים, אנו מקבלים את אישור התשלום בלבד ולא נחשפים לפרטי כרטיס האשראי שלכם.

נתוני הכרטיס שלכם אינם נשמרים במערכת שלנו.

 

כמה עולה משלוח?

עלות המשלוח רשומה בעמוד המוצר, כמו כן ניתן להוסיף את המוצרים הרצויים לעגלת הקניות על מנת לראות עלות משלוח כללית של כל ההזמנה.

 

האם ניתן להחזיר מוצר?

כמובן! רכשתם מוצר ואתם מעוניינים להחזיר אותו? אין שום בעיה!

על פי חוק הגנת הצרכן יש לכם 14 ימים מרגע קבלת המוצר להחזיר אותו באריזתו המקורית במידה ולא נעשה שימוש במוצר, כלומר במצב חדש כמו שקיבלתם אותו, החזרה למחסן שלנו.

לאחר בדיקה של המוצר במידה ויעמוד בקריטריונים של ההחזרה, תקבלו זיכוי בניכוי של 5% ממחיר המוצר או 100 ש”ח, לפי הסכום הנמוך מבניהם + דמי המשלוח.

שימו לב: באחריות הלקוח לשנע ולהביא את המוצר בחזרה למחסן שלנו.

חובה ליצור אתנו קשר טלפוני לפני ההגעה.

 

אני גר באזור חריג, האם יש אפשרות לשלוח את המוצר אליי?

ההגעה לאזורים החריגים כרוכה במשך שינוע ארוך מהרגיל – לחצו כאן לרשימת אזורי שילוח חריגים.

 

האם יש אחריות על המוצרים?

תקופת האחריות רשומה בעמוד המוצר והיא בהתאם למוצר שנרכש, החשבונית הינה טופס האחריות שלכם.

 

בחרתי כמה מוצרים, האם ניתן לאחד אותם למשלוח אחד?

כן, במידה והמוצרים הוזמנו מאותו יבואן והמשקל והגודל של המוצרים מאפשרים לחבר אותם יחד לחבילה אחת, אנו מאחדים אותם יחד לחבילה אחת על מנת לחסוך לכם בדמי המשלוח.

תפריט נגישות