מוצרים באיכות, שירות מהיר ואדיב

מכשיר מתח מקבילים

569 כולל מע״מ

זמינות: במלאי
דגם: fitb-135
אחריות: 12 חודשים -
Fitb
מספר תשלומים ללא ריבית: 1 (או 3 מעל 1,000 ₪)
זמן אספקה: עד 6 ימי עסקים
איסוף עצמי: המחסן בפתח תקווה
מחיר משלוח: חינם

569 כולל מע״מ

מכשיר מתח מקבילים המאפשר לכם לקחת את אימוני הכוח ובניית השרירים שלכם לשלב הבא! המתקן הרב-תכליתי שלנו יעזור לכם להשיג את יעדי הכושר שלכם בקלות ובנוחות של הבית שלכם.

בין אם אתם מתאמנים ותיקים או רק מתחילים את מסע הכושר שלכם, מכשיר המתח מקבילים שלנו הוא המוצר המושלם עבור חדר הכושר הביתי שלכם.

** התמונות להמחשה בלבד **

תכונות עיקריות

  • גובה מתכוונן: ניתן להתאים את הגובה הרצוי של מתקן המתח ולבחור מתוך 6 גבהים שונים בקפיצות של 10 סנטימטר (בין 180 ל-230 סנטימטרים). גמישות זו מבטיחה שמשתמשים בגבהים שונים, יוכלו ליהנות מאימונים יעילים ונוחים.
  • אימון גוף מלא: ציוד רב תכליתי זה מאפשר לכם לאמן קבוצות שרירים שונות בגופכם, תוך שימוש במשקל הגוף שלכם בתור התנגדות. חזקו את הידיים, הגב, החזה, שרירי הליבה ועוד, הכול בעזרת כלי אחד בלבד.
  • רצועות וידיות התנגדות במתנה: ברכישת מכשיר מתח מקבילים תקבלו זוג ידיות מתח וזוג רצועות  התנגדות במתנה, המאפשרות לגוון את שגרת האימונים שלכם ולבצע תרגילים נוספים. אביזרים אלה מושלמים לחיטוב פלג הגוף העליון והתחתון.
  • ריפוד איכותי: מכשיר המתח מקבילים שלנו, כולל כרית גב ומשענות לידיים עבות ונעימות למגע, אשר עשויות מחומר מיוחד כדי להפחית אי נוחות במהלך האימונים.
  • אחיזות מיוחדות: בחלקו האמצעי והתחתון של המכשיר ידיות מיוחדות, המאפשרות לבצע תרגילי הרמות רגליים, DIPS ושכיבות סמיכה.
  • יציבות ובטיחות: המכשיר מגיע עם רגליות גומי מיוחדות המונעות החלקה, בנוסף לכך הבסיס של המתקן רחב במיוחד, כל אלו מבטיחים יציבות מעולה, גם במהלך אימונים אינטנסיביים. מכשיר זה מתאים למשקל מרבי של 150 קילוגרם, מה שהופך אותו למתאים למשתמשים ברמות כושר שונות.
  • הרכבה קלה: ההרכבה היא עצמאית ופשוטה, המכשיר מגיע עם כל הכלים הנדרשים וחוברת הוראות להרכבה קלה של המתקן.
מכשיר מתח מקבילים - מפרט טכני

לחצו על התמונה להגדלה

מפרט טכני:

  • משקל המכשיר: 18 קילוגרם.
  • עומס מרבי: 150 קילוגרם.
  • גובה מתכוונן (6 גבהים שונים): 180-230 סנטימטרים.
  • עומק: 90 סנטימטר.
  • רוחב מתקן מתח: 97 סנטימטרים.

שדרגו את חדר הכושר הביתי שלכם עם מכשיר המתח מקבילים שלנו, אל תחכו – רכשו אחד עוד היום!

מק"ט fitb-135 קטגוריה תגית

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מכשיר מתח מקבילים”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה כותבים עלינו?
מצוין4.4 מבוסס על 89 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בSasha S.Sasha S. ★★★★★ Everything is perfect, product quality, price, delivery. Thanks a lot.Shaharmiz98Shaharmiz98 ★★★★★ המלצה מהלב! שירות מדהים הגיע תוך כמה ימים בודדים המשלוח והיה טעות שאזל הפריט שרציתי וקבילתי בחיבוק רב את הפיצוי המדהים מכשיר חדש וטוב יותר ללא תופסת תשלום, תודה רבה.שחרגיתית ס.גיתית ס. ★★★★★ שירותי לקוחות מעולה ומשלוח מהיר.אחלה שירות.omry A.omry A. ★★★★★ אתר נהדר ממש, יש בו הכל!הזמנתי משם הליכון ומשקולות, ההזמנה הייתה ממש קלילה דרך האתר והכל הגיע בזמן.תודה!ניר ל.ניר ל. ★★★★★ שירוץ מהיר ומענה מהיר לבעיות.נשכח בטעות לשלוח לי מגן עצם פתרו לי את הבעיה במהירות נועם ומקצועיות,פרט לזה שהאיכות של הציוד והמחירים פשוט וואו.ממליץ מאוד מאודאסתר דביר ה.אסתר דביר ה. ★★★★★ אימון מעולה מקצועי ביותר!Ahmad Abu S.Ahmad Abu S. ★★★★★ Good website, low prices and great service.sulom R.sulom R. ★★★★★ אחלה שירות גם עזרו לי בסבלנות במהלך ההזמנה וגם הגיע כבר יום למחר ממליץDavid S.David S. ★★★★★ בתור בעלים של קבוצת ריצה קיבלתי את כל הציוד שהייתי צריך במחירים ללא תחרות ובזמינות גבוהה בנוסף הייתי צריך התייעצות לגבי הליכון עבור מתאמנת שלי נתנו לי מחיר מצויין והתאימו לה בדיוק את ההליכון לצורך שלה אין ספק שאחזור לקנות שם עבורי ועבור מתאמנים שלי ממליץ בחוםנוי מ.נוי מ. ★★★★★ הזמנתי מתח מקבילים, הגיע ביום למחרת. נתנו לי מענה זמין בווטסאפ ועזרו גם עם מענה לשאלות. ממליצה בחום🙌Noa L.Noa L. ★★★★★ לקוחה חוזרת ולא סתם קונה רק מהם! לא מאכזבים אף פעם, מחירים מעולים, שירות נהדר, משלוח סופר מהיר ומוצרים סופר איכותיים! תודה רבה!js_loader

תפריט נגישות

מדיניות החלפה והחזרה

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ניתן לבטל את הרכישה בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר, בתנאי שלא נעשה בו שימוש ולא נגרם לו נזק.

 

במקרה של ביטול העסקה יוחזר ללקוח הסכום ששולם, בניכוי דמי משלוח וביטול עסקה בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם.

 

תתאפשר החלפת מוצר עד 14 יום במחסני החברה.