תקנון קליק אחד לקניה


מבוא

אתר קליק אחד לקניה הינה חנות וירטואלית למכירת מכשירי כושר, מוצרי ספורט ועוד...

  • המידע המופיע בתקנון זה רשום בלשון זכר, לנוחות בלבד והתקנון מתייחס בצורה שווה לשני המינים.
  • הרכישה באתר כפופה לתנאים המופיעים בתקנון זה. הנך מתבקש לקרוא אותו במלואו ובקפידה.
  • טל"ח.

הרכישה

  • אתר קליק אחד לקניה מאפשר ללקוחות רכישה קלה, נוחה ובטוחה של מוצרים באמצעות האינטרנט.
  • ניתן לרכוש את המוצר בכל עת עד לגמר המלאי.
  • קיימות מספר אפשרויות תשלום לרכישה באתר.
  • המחירים באתר כוללים מע"מ כחוק.
  • במידה וקיימת אפשרות בחירת צבע בעמוד המוצר והלקוח לא בחר את הצבע של המוצר, הצבע ייבחר רנדומלית.
  • במידה ולא צויין אחרת בעמוד המוצר, המתקנים המותקנים לקיר או לתקרה מגיעים ללא הברגים הנדרשים על מנת לחבר את המתקנים הללו לקיר או לתקרה.
  • קליק אחד לקניה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את המכירה והשיווק של כל מוצר בכל עת שתחפוץ בכך ללא התרעה מוקדמת על פי שיקול דעתה.
  • במידה ולא צויין אחרת בדף המוצר ההרכבה של המוצרים היא עצמאית.

ביטול עסקה והחזרת מוצר

  • בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 ותקנותיו, ניתן לבטל את הרכישה בתוך 14 ימי עבודה שמניינם מיום קבלת המוצר במען שנמסר בהזמנה. יש לעיין באתר לזכויות להגנת הצרכן לקבלת מידע נוסף.
זכות הביטול אינה קיימת במקרים הבאים:

  • טובין פסידים - מוצרים שערכם יאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר לעסק, לדוגמא: שקיות קרועות, מוצר מלוכלך ו/או שנעשה בו שימוש, מוצר שרוט, מוצר ללא אריזה מקורית או כמובן, מוצר שבור. בהתאם לחוק הגנת הצרכן, שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי;
  • לגבי מוצר שהוא מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ"ה-1995.
  • טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה; (כגון שקי אגרוף, הדפסה על הבגדים או\ו כל שינוי, אשר חל על המוצר כתוצאה מבקשת הלקוח בעת הזמנה באתר או עם נציג שרות טלפוני).
  • טובין הניתנים להעתקה, שכפול והקלטה לאחר פתיחת אריזתם המקורית.
  • בהתאם לחוק להגנת הצרכן, מוצרים, אשר הוזמנו מחו"ל עבור לקוח לא ניתן להחזיר.

ניתן לפנות לחברה בתוך 14 ימי עבודה מיום קבלת המוצר בדרכים הבאות:

מען לחבילות:

א.4 השקעות בע"מ

דרך אלנבי 17

חיפה 3309253

077-201-1687

במקרה של ביטול העסקה והחזר המוצר לחברה, יוחזר ללקוח הסכום ששולם על ידו בגין המוצר או השירות, בניכוי דמי משלוח וביטול עסקה בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.

במידה ולקוח התחרט ומעוניין לבטל את העסקה, ישלם הלקוח בגין משלוח עבור ושב בתוספת ניכוי דמי ביטול העסקה בשיעור של 5%.

הכסף יוחזר ללקוח רק לאחר קבלת המוצר המוחזר בחברה, בהתאם לאמצעי התשלום שבו השתמש הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, תוך 7 ימי עבודה.

הלקוח יחזיר את המוצר לחברה באופן עצמאי, באמצעות הגעה עצמאית, דואר רשום, שרות שליחים, או בכל אמצעי אחר.

* במידה והלקוח בוחר להחזיר מוצר שקיבל במשלוח בחינם, עלות הזיכוי תיהיה פחות 20 ש"ח במידה ומדובר במשלוח בדואר ישראל ו35 ש"ח לכל 25 ק"ג במידה ומדובר במשלוח עם שליח ותוספת ניכוי דמי ביטול העסקה בשיעור של 5% מערך המוצר.

למען הסר כל ספק - החזרת המוצר שנרכש מותנית בקיומם המצטבר של התנאים הבאים:

  1. לא עברו 14 יום מיום קבלת המוצר.
  2. עלות המוצר הינה 50 ש"ח או יותר.
  3. אריזת המוצר לא נפתחה.
  4. למוצר תצורף חשבונית המס המקורית.

אספקה והובלת המוצר

  • קליק אחד לקניה תדאג לספק את המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה, בהתאם לסוג המשלוח אותו הוא בחר: משלוח עם שליח (זמן המשלוח המרבי מצוין בדף המוצר), משלוח עם דואר ישראל בהתאם לזמני החלוקה של דואר ישראל - חברת קליק אחד לקניה  לא תהא אחראית על עיקובים שנגרמים כתוצאה ממשלוח בדואר ישראל.
  • משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה על ידי הלקוח ומחויבתו לוודא כי היא נכונה.
  • במידה ונבחר משלוח בדואר ישראל, אנחנו שולחים את מספר המעקב במייל או בסמס ולאחר מכן מעקב ואיסוף החבילה באחריות הלקוח.
  • במידה והחבילה לא נאספה על ידי הלקוח מסניף הדואר והוחזרה למחסן שלנו ניתן לאסוף את החבילה מהמחסן שלנו בחיפה או לשלם על משלוח חוזר (שימו לב ניתן לאסוף את החבילה או לשלוח אותה מחדש רק לאחר שהחבילה שלא נאספה מסניף הדואר חזרה למחסן שלנו).
  • במידה והלקוח בחר במשלוח בדואר ישראל ובעת ביצוע ההזמנה הקליד מספר טלפון ולא פלאפון הוא לא יוכל לקבל סמס שהחבילה מחכה לאיסוף בסניף הדואר ובאחריותו לבדוק את מיקום החבילה ברגע שיקבל את מספר המעקב למייל.
  • במידה ועבר שבוע מרגע ביצוע ההזמנה ולא התקבל מספר מעקב במייל או בסמס, באחריות הלקוח ליצור איתנו קשר על מנת לקבל מספר מעקב זה.
  • ניתן לאסוף את המוצרים מחיפה בתיאום מראש בלבד!
  • קליק אחד לקניה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או אירועים שאינם בשליטתה.
  • עלויות וזמן המשלוח עלולים להשתנות באיזורים חריגים - לחצו כאן לרשימת אזורי שילוח חריגים.
  • זמני האספקה המופיעים בדף המוצר יימנו בימי עסקים בלבד, בימים א' עד ה' בלבד. ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג לא יבואו במנין ימי עסקים.
  • מדיניות האספקה וההובלה נקבעת על ידי הספקים.
  • למען הסר ספק, עלות המשלוח הנקובה בדף המוצר אינה כוללת חיוב בגין הובלה חריגה כגון, הובלת מוצר לקומה גבוהה שלא ניתן לבצעה באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כוח אדם מיוחד ו/או מנוף ו/או אמצעים מיוחדים כלשהם. במידה ומדובר בבניין ללא מעלית או בבניין ללא גישה המשלוח יהיה לכניסה לבניין ולא לדירה.
  • חברת השליחויות פועלת לפי הרשום בשטר המטען. אין למסור לשליח חבילות כלשהן, כסף מזומן, או מכתב מבלי לתאם זאת מראש עם החברה. החברה לא תהא אחראית לדבר מה שנמסר לשליח מבלי תיאום מראש של דבר המסירה לשליח. לא ניתן לשלם במזומן על הזמנה בעת קבלת המשלוח.
  • החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד שייגרם ללקוח בגין כל איחור, עיכוב או כשל באספקת מוצר או שירות – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
  • תיאום המסירה בחברת צ'יטה מתבצע ע"י שליחת SMS לנמען, במידה ולנמען אין גישה לקבלת SMS הלקוח אחראי לתיאום האספקה ע"י מעקב באתר החברה - לחצו כאן.
  • הגעת סרק: כשל במסירת החבילה בשל סיבה הקשורה ללקוח תחויב בתוספת 25 ש"ח.
  • שינוי כתובת לאחר יציאת המשלוח מהחנות, תחויב בתוספת של 25 ש"ח וזמן המשלוח עלול להתעקב.
  • זמני האספקה יספרו מיום ביצוע ההזמנה במידה ובוצעה לפני השעה 12:00, במידה וההזמנה בוצעה לאחר השעה 12:00 יספרו מיום לאחר ביצוע ההזמנה.
  • שימו לב: המשלוחים מתבצעים בימים א-ה משעה 9:00 ועד 17:00, ההספקה תעשה בשעות שיקבעו על ידי חברת המשלוחים, בכול אופן חברת המשלוחים תנסה לתאם הספקה שתהייה נוחה ללקוח. משלוח בשעות חריגות יש לבדוק בטלפון: 077-2011687 לפני ביצוע ההזמנה.
משלוח עם דואר ישראל

משלוח בדואר ישראל עם מספר מעקב למייל או לטלפון הסלולרי - ניתן לעקוב אחר החבילה באתר הרשמי של דואר ישראל:

משקל חבילה: מ0.01 ק"ג עד 2 ק"ג - 20 ש"ח.

משקל חבילה: מ2 ק"ג עד 5 ק"ג - 25 ש"ח.

* במידה ונבחרו מספר מוצרים והמשקל הכולל שלהם אינו עובר את המשקל המקסימלי, אנו מחברים אותם יחד בחבילה אחת על מנת לחסוך לכם את דמי המשלוח.

זמן אספקה: תלוי בדואר ישראל (בממוצע 6-14 ימי עסקים).

אזורי הפצה: כל הארץ.

הערות חשובות:

  • חבילות במשקל 5 ק"ג ומעלה מגיעות עם שליח.
  • במידה והחבילה לא נאספה על ידי הלקוח מסניף הדואר והוחזרה למחסן שלנו, ניתן לאסוף את החבילה מהמחסן שלנו בחיפה או לשלם על משלוח חוזר (שימו לב ניתן לאסוף את החבילה או לשלוח אותה מחדש רק לאחר שהחבילה שלא נאספה מהדואר חזרה למחסן שלנו).
  • במידה והלקוח בחר במשלוח בדואר ישראל ובעת ביצוע ההזמנה הקליד מספר טלפון ולא פלאפון, הוא לא יוכל לקבל סמס שהחבילה מחכה לאיסוף בסניף הדואר ובאחריותו לבדוק את מיקום החבילה ברגע שיקבל את מספר המעקב למייל.
  • במידה ועבר שבוע מרגע ביצוע ההזמנה ולא התקבל מספר מעקב במייל או בסמס, באחריות הלקוח ליצור איתנו קשר על מנת לקבל מספר מעקב זה.
  • החבילות מגיעות לסניף הדואר הקרוב לכתובת המצויינת ויש לגשת לשם על מנת לאסוף את החבילה.
  • שימו לב באחריות הלקוח לעקוב אחר החבילה ולאסוף את החבילה.

איסוף עצמי מחיפה

ניתן לאסוף את ההזמנה שלכם מהמחסן הראשי בחיפה דרך אלנבי 17 - בתיאום מראש בלבד!

שעות פעילות:

ימים א-ה - 10:00-17:00.

יום ו - 10:00-13:00.

* נא לתאם איסוף עצמי בטלפון: 077-2011687.

מדריכים, תמונות, וידיאו ומידע באתר

  • כל המדריכים, התמונות, וידיאו והמידע המופיעים באתר בגדר המלצה בלבד והשימוש במידע המופיע בהן באחריות המבצע בלבד!
  • לפני האימון או ביצוע פעולות המופיעות באתר מומלץ להתייעץ עם רופא משפחה או איש מקצוע מוסמך.
  • התמונות באתר להמחשה בלבד.

שירות לקוחות

בכל שאלה או בירור לגבי מוצר, ניתן לפנות לנציגי השירות שלנו בטלפון: 077-2011687 או במייל: [email protected]

אחריות ושירות

  • יבואן אלה אם כן צוין אחרת בדף המוצר: א.4.ו.י השקעות בע"מ.
  • שירותי אחריות בטלפון: 074-7037231.
  • במידה ולא צוין תוקף האחריות בדף המוצר, האחריות היא לטיב המוצר בלבד.
  • האחריות לא חלה על הסוללות.
  • האחריות תקפה רק בצרוף חשבונית, במקרים בהם ניתנה גם תעודת אחריות: בצרוף תעודת האחריות וחשבונית הקניה.
  • אין החברה אחראית או תשא בהוצאות שילוח ,פירוק והרכבה לצורך הבאת המכשיר לשירות.
  • אין החברה אחראית או תשא בהוצאות שילוח המכשיר חזרה ללקוח.
  • אחריות זו אינה תקפה על מכשירים וחלקים אשר תוקנו או הוחלפו על ידי גורם אחר.
  • תיקון והחלפת המוצר תהיה במשרדי החברה בחיפה בלבד.

האחריות לא חלה על המקרים הבאים:

  1. נזק כתוצאה משימוש לקוי.
  2. נזק כתוצאה משימוש במכשיר לצרכים אילהם הוא לא יועד.
  3. נזק כתוצאה מחבלה.
  4. נזק כתוצאה מנפילה.
  5. נזק כתוצאה מאחסון לקוי.
  6. נזק כתוצאה מרטיבות.
  7. נזק כתוצאה מכח עליון.

אבטחת מידע ופרטיות

  • חברת קליק אחד לקניה מתחייבת לא למסור את המידע האישי שממולא על ידי הלקוח לגופים חיצוניים.
  • חברת קליק אחד לקניה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת להגן ולשמור על סודיות המידע. במיקרים של התקפת סייבר לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישיר או עקיף  שייגרם ללקוח אם מידע זה יאבד או יעשה בו שימוש לרעה.

קניין רוחני

  • כל זכויות הקניין הרוחני המופיע באתר קליק אחד לקניה הינן רכושה הבלעדי של החברה.
  • אין להעתיק, לשכפל, להפיץ או להשתמש במידע המופיע באתר או בבלוג אלא אם כן ניתנה לכך הסכמה מראש בכתב מטעם החברה.
  • כל הפרה של המדיניות הנ"ל עלולה לגרום להפרת זכויות יוצרים אשר תחשוף את המפר לתביעה משפטית.

* תקנון זה מחייב גם בביצוע עסקה עם נציג טלפוני.


עצם ביצוע רכישה באתר, מהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את התקנון, הבין אותו והסכים אליו
התקנון הינו חוזה מחייב בינך (הלקוח) לבין קליק אחד לקניה (החברה)