לקוחות יקרים, שימו לב:

בהתאם להנחיות, לא ניתן לבצע איסוף עצמי או לבצע רכישה של מוצרים במחסן שלנו, ניתן לקבל הזמנות עם משלוח בלבד.

חברות השליחויות עובדות כרגיל גם במהלך הסגר.

בכבוד רב, הנהלת קליק אחד לקניה.

אפשרויות משלוח ותשלום

בעמוד זה תוכלו למצוא מידע מקיף על אפשרויות התשלום והמשלוח הזמינות באתר שלנו.

אפשרויות תשלום


1. PayPal או כרטיס אשראי 

PayPal-logo

PayPal היא חברת בת של ענקית המכירות EBay ובעזרתה מיליוני לקוחות משלמים בצורה בטוחה ומוגנת על המוצרים אותם רכשו בעולם ובישראל. חברת PayPal היא הבנק הווירטואליומערכת הסליקה הגדולה ביותר בעולם.

המערכת של PayPal מאפשרת לשלם בחשבון PayPal קיים או באמצעות כרטיסי האשראי הבאים: מאסטר קארד, ויזה, אמריקן אקספרס ודיסקבורי.

התשלום מהיר, קל והכי חשוב בטוח.

שימו לב: באפשרות זו לא ניתן לשלם בתשלומים.


2. כרטיס אשראי עם אפשרות לתשלומים

ssl-logo

אתרינו מאובטח בפרוטוקולים מתקדמים המגנים ומצפינים את הנתונים הרגישים של הלקוחות שלנו (SSL - שימו לב למנעול הירוק המופיע ליד הכתובת של האתר המראה כי האתר מוגן עם תעודת אבטחה של SSL והצפנה מתקדמת).

כל הנתונים המוזנים באתר משודרים ישירות לחברת האשראי דרך ערוצים מוצפנים, אנו מקבלים את אישור התשלום בלבד ולא נחשפים לפרטי כרטיס האשראי שלכם.

נתוני הכרטיס שלכם אינם מאוחסנים במערכת שלנו (למעט 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי לזיהוי).

אנו מקבלים את כל סוגי האשראי הקיימים: ישראקארד, ויזה, אמריקן אקספרס, דיינרס, דיירקט ועוד.

באפשרות זו ניתן לחלק את התשלום למספר תשלומים ללא ריבית והצמדה לפי סכום ההזמנה:

  • 300 ש"ח ומטה - עד 3 תשלומים.
  • 300 - 500 ש"ח - עד 5 תשלומים.
  • 500 -1000 ש"ח - עד 10 תשלומים.
  • 1000 ומעלה ש"ח - עד 12 תשלומים.


3. העברה בנקאית

Bank-Transfer-logo

אין לכם כרטיס אשראי? אל תדאגו יש לנו את הפתרון בשבילכם!

העבירו את הסכום של העסקה (כולל עלות המשלוח) לחשבון הבנק שלנו:

  • בנק הפועלים
  • מספר בנק: 12
  • סניף: 746
  • שם מוטב: א.4 השקעות בע"מ
  • מספר חשבון: 386117

לאחר ביצוע העברה נא לשלוח צילום אסמכתא (אישור העברה) למייל admin@1click2buy.co.il או הודעת וואטסאפ לטלפון: 054-6447705.

שימו לב: ההזמנה לא תשלח עד שנקבל את האסמכתא ונוודא את קבלת התשלום.


אפשרויות משלוח


1. משלוח עם שליח - חברת YDM

חברת ההפצה והשילוח המובילה בארץ מציעה מגוון פתרונות שילוח לכל סוגי המשלוחים וההובלות.

זמן אספקה: זמן משלוח ממוצע 2-3 ימי עסקים (זמן משלוח מרבי 6 ימי עסקים, אלה אם כן רשום אחרת בדף המוצר או שאזור המשלוח מופיע ברשימת אזורי שילוח חריגים).

אזורי הפצה: כל הארץ.

מספר טלפון של חברת השליחויות לבירורים: 1700-707-718 כמו כן זמינים בוואטסאפ 055-270-4656.

הערות חשובות:

  • תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה ישלח אליכם למייל שהזנתם בעת ביצוע ההזמנה מספר מעקב המאפשר לעקוב אחר החבילה.
  • המשלוחים מתבצעים בימים א-ה משעה 9:00 ועד 17:00, ההספקה תעשה בשעות שיקבעו על ידי חברת המשלוחים, בכול אופן חברת המשלוחים תנסה לתאם הספקה שתהייה נוחה ללקוח.
  • משלוח בשעות חריגות יש לבדוק בטלפון: 077-2011687 לפני ביצוע ההזמנה.
  • זמן המשלוח עלול להשתנות באזורים חריגים.
  • במידה ונבחרו מספר מוצרים והמשקל הכולל שלהם אינו עובר את המשקל המקסימלי וניתן לחבר אותם יחד לחבילה אחת, אנו מחברים אותם יחד על מנת לחסוך לכם את דמי המשלוח.
  • הגעת סרק: כשל במסירת החבילה בשל סיבה הקשורה ללקוח תחויב בתוספת 25 ש"ח.
  • שינוי כתובת לאחר יציאת המשלוח מהחנות, תחויב בתוספת של 25 ש"ח וזמן המשלוח עלול להתעכב.
  • למען הסר ספק, עלות המשלוח הנקובה בדף המוצר אינה כוללת חיוב בגין הובלה חריגה כגון, הובלת מוצר לקומה גבוהה שלא ניתן לבצעה באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כוח אדם מיוחד ו/או מנוף ו/או אמצעים מיוחדים כלשהם (להלן: "תוספת בגין הובלה מיוחדת"). במידה ומדובר בבניין ללא מעלית או בבניין ללא גישה המשלוח יהיה לכניסה לבניין ולא לדירה, כמו כן במידה והמשקל של החבילה עולה על 25 ק"ג ההובלה תהיה לכניסה לבניין בלבד!


2. משלוח עם שליח - חברת קרגו אקספרס

חברת ההפצה והשילוח המובילה בארץ מציעה מגוון פתרונות שילוח לכל סוגי המשלוחים וההובלות.

זמן אספקה: זמן משלוח ממוצע 2-3 ימי עסקים (זמן משלוח מרבי 6 ימי עסקים, אלה אם כן רשום אחרת בדף המוצר או שאזור המשלוח מופיע ברשימת אזורי שילוח חריגים).

אזורי הפצה: כל הארץ.

מספר טלפון של חברת השליחויות לבירורים: 03-5555833 כמו כן זמינים בוואטסאפ 053-888-0349.

הערות חשובות:

  • תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה ישלח אליכם למייל שהזנתם בעת ביצוע ההזמנה מספר מעקב המאפשר לעקוב אחר החבילה.
  • המשלוחים מתבצעים בימים א-ה משעה 9:00 ועד 17:00, ההספקה תעשה בשעות שיקבעו על ידי חברת המשלוחים, בכול אופן חברת המשלוחים תנסה לתאם הספקה שתהייה נוחה ללקוח.
  • משלוח בשעות חריגות יש לבדוק בטלפון: 077-2011687 לפני ביצוע ההזמנה.
  • זמן המשלוח עלול להשתנות באזורים חריגים.
  • במידה ונבחרו מספר מוצרים והמשקל הכולל שלהם אינו עובר את המשקל המקסימלי וניתן לחבר אותם יחד לחבילה אחת, אנו מחברים אותם יחד על מנת לחסוך לכם את דמי המשלוח.
  • הגעת סרק: כשל במסירת החבילה בשל סיבה הקשורה ללקוח תחויב בתוספת 25 ש"ח.
  • שינוי כתובת לאחר יציאת המשלוח מהחנות, תחויב בתוספת של 25 ש"ח וזמן המשלוח עלול להתעכב.
  • למען הסר ספק, עלות המשלוח הנקובה בדף המוצר אינה כוללת חיוב בגין הובלה חריגה כגון, הובלת מוצר לקומה גבוהה שלא ניתן לבצעה באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כוח אדם מיוחד ו/או מנוף ו/או אמצעים מיוחדים כלשהם (להלן: "תוספת בגין הובלה מיוחדת"). במידה ומדובר בבניין ללא מעלית או בבניין ללא גישה המשלוח יהיה לכניסה לבניין ולא לדירה, כמו כן במידה והמשקל של החבילה עולה על 25 ק"ג ההובלה תהיה לכניסה לבניין בלבד!


3. חברת ספיר הובלות

חברת הובלות למשלוחים חריגים וכבדים במיוחד (המערכת בוחרת אוטמטית את חברת השליחויות הנ"ל במידה ומדובר במוצרים כבדים או חבילות חריגות).

זמן אספקה: זמן משלוח ממוצע 2-3 ימי עסקים (זמן משלוח מרבי 6 ימי עסקים, אלה אם כן רשום אחרת בדף המוצר או שאזור המשלוח מופיע ברשימת אזורי שילוח חריגים).

אזורי הפצה: כל הארץ.

המשלוח מתבצע ללא מספרי מעקב אך השליחים מתאמים לפני ההגעה.


4. משלוח אקספרס

משלוח מהיר באזור גוש דן בלבד.

זמן אספקה: זמן משלוח ממוצע 24 שעות (זמן משלוח מרבי 3 ימי עסקים).

אזורי הפצה: אזור גוש דן בלבד.

הערות חשובות:

  • המשלוח מתבצע ללא מספרי מעקב אך השליח מתאם לפני ההגעה.
  • זמני האספקה יספרו מיום ביצוע ההזמנה במידה ובוצעה לפני השעה 12:00, במידה וההזמנה בוצעה לאחר השעה 12:00 יספרו מיום לאחר ביצוע ההזמנה
  • זמני האספקה יימנו בימי עסקים בלבד, בימים א' עד ה' בלבד. ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג לא יבואו במניין ימי עסקים.
  • במידה והמשלוח לא יסופק תוך 3 ימי עסקים ישלח זיכוי לתוספת ששולמה בגין משלוח אקספרס והמשלוח יסופק כמשלוח רגיל תוך 6 ימי עסקים.


5. נקודות חלוקה - צ'יטה שופס

צ'יטה שופס הינו שירות שליחויות מהפכני ומתקדם לקבלת חבילות ומשלוחים באמצעות כ-950 מרכזי שירות הפרושים בכל רחבי הארץ.

מרכזי השירות ממוקמים בתוך נקודות מכירה קמעוניות, חנויות פרטיות וסניפים של רשתות למוצרי צריכה ברחבי הארץ.

השירות חוסך זמן יקר בהמתנה לשליח, אינו מצריך תיאום מראש ומאפשר לאסוף את המשלוח במועד הנוח ביותר ללקוח.

לאחר שהמשלוח הגיע למרכז חלוקה שולחת חברת צ’יטה הודעת SMS ללקוח ומעדכנת אותו עם הכתובת של מרכז החלוקה ושעות הפתיחה.

זמן האספקה : עד 6 ימי עסקים.

רשימת נקודות חלוקה

הערות חשובות:

  • משלוח צ'יטה בוקס אינו תקף לחבילות שמשקלן הכולל עולה על משקל של 3 ק"ג ו\או לגודל חבילה העולה על 30*30*30 ס"מ, על כן, ייתכנו מצבים בהם מוצר שמשקלו כיחיד מאפשר שליחה ע"י צ'יטה בוקס אך שני פריטים מאותו המוצר יחרגו מגודל האריזה ו\או המשקל במקרה זה המשלוח ישלח על ידי חברת שליחויות רגילה לכתובת שצוינה בעת ביצוע ההזמנה.
  • במעמד איסוף המשלוח יש להציג את הודעת הSMS שקיבלתם.
  • במידה ולא תבחר נקודת חלוקה על ידי הלקוח, המערכת תאתר אוטמטית את נקודת החלוקה הקרובה ביותר לכתובת שהוזנה על ידי הלקוח בעת ביצוע ההזמנה והמשלוח ישלח לשם, את הקוד של נקודת החלוקה הרצויה יש לרשום בהערות של ההזמנה.


6. איסוף עצמי מחיפה

ברגע שההזמנה שלכם מוכנה (בדרך כלל הזמנות מוכנות תוך 24 שעות במידה ורשום שהמוצר קיים במלאי) ישלח אליכם סמס או מייל המאשר שניתן להגיע ולאסוף את ההזמנה.

איסוף ההזמנה מתבצע מהמחסן שלנו בחיפה דרך אלנבי 17.

שעות פעילות של המחסן:

ימים א-ה - 10:00-16:30.

יום ו - 10:00-13:00.