שאלות נפוצות


האם המחירים שלכם אטרקטיביים?

יש 3 סיבות מדוע המחירים שלנו אטרקטיביים:

  1. יבואנים - חברת קליק אחד לקניה הינה אחת מהיבואניות הגדולות ביותר בארץ של ציוד ספורט, בזכות הכמויות המסחריות שאנחנו מייבאים אנחנו יכולים לתת לכם מחירים אטרקטיביים. נחשוף בפניכם סוד קטן: אנחנו אפילו מוכרים חלק מהמוצרים שלנו לחנויות ספורט בארץ.
  2. חסכון בהוצאות - אנחנו משכירים מחסן בחיפה במחיר מאוד משתלם, יש לנו צוות עובדים מצומצם ומקצועי - התוצאה: הוצאות נמוכות שלא מעלות את המחיר של המוצר לצרכן הסופי.
  3. התחשבות בלקוחות - זהו הוא אחד העקרונות הבסיסיים של החברה שלנו, לפני שאנחנו מעלים מוצר אנחנו תמיד שואלים את עצמנו: "מהו המחיר שהייתי קונה את אותו מוצר בעצמי?" ורק לאחר מכן קובעים מחיר סופי משתלם למוצר.


אפשרויות תשלום?

  1. PayPal או כרטיס אשראי (אין אפשרות לתשלומים).
  2. כרטיס אשראי (אפשרות לתשלומים).
  3. העברה בנקאית.


האם ניתן לשלם במזומן לשליח?

אין אפשרות תשלום מזומן לשליח מכיוון שמדובר בחברת שליחויות חיצונית המבצעת משלוחים בלבד.


האם ניתן לשלם או לבצע הזמנה ישירות במחסן?

בעקבות המצב לא ניתן לשלם במחסן או לבצע הזמנה במחסן, ניתן לאסוף הזמנות ששולמו דרך האתר בלבד.


איזה סוגי משלוח יש?

  1. משלוח עם חברת שליחויות.
  2. משלוח לנקודות חלוקה.
  3. משלוח של משלוחים כבדים.
  4. משלוח אקספרס באיזור גוש דן בלבד.
  5. איסוף עצמי מחיפה - בתיאום מראש בלבד.


האם ההזמנה באתר בטוחה?

אתרינו מאובטח בפרוטוקולים מתקדמים המגנים ומצפינים את הנתונים הרגישים של הלקוחות שלנו (SSL - שימו לב למנעול הירוק המופיע ליד הכתובת של האתר המראה כי האתר מוגן עם תעודת אבטחה של SSL והצפנה מתקדמת).

כל הנתונים המוזנים באתר משודרים ישירות לחברת האשראי דרך ערוצים מוצפנים, אנו מקבלים את אישור התשלום בלבד ולא נחשפים לפרטי כרטיס האשראי שלכם.

נתוני הכרטיס שלכם אינם מאוחסנים במערכת שלנו (למעט 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי לזיהוי).


כמה עולה משלוח?

עלות המשלוח רשומה בעמוד המוצר, כמו כן ניתן להוסיף את המוצרים הרצויים לעגלת הקניות על מנת לראות עלות משלוח כללית של כל ההזמנה.


האם ניתן להחזיר מוצר?

כמובן! רכשתם מוצר ואתם מעוניינים להחזיר אותו? אין שום בעיה!

על פי חוק הגנת הצרכן יש לכם 14 ימים מרגע קבלת המוצר להחזיר אותו באריזתו המקורית במידה ולא נעשה שימוש במוצר, במצב כמו שקיבלתם אותו למחסן שלנו בחיפה דרך אלנבי 17.

לאחר בדיקה של המוצר במידה ויעמוד בקריטריונים של ההחזרה, תקבלו זיכוי בניכוי של 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח, לפי הסכום הנמוך מבניהם + דמי המשלוח.

שימו לב: באחריות הלקוח לשנע ולהביא את המוצר בחזרה למחסן שלנו.


אני גר באזור חריג, האם יש אפשרות לשלוח את המוצר אלי?

ההגעה לאזורים החריגים כרוכה במשך שינוע ארוך מהרגיל - לחצו כאן לרשימת אזורי שילוח חריגים.


אין לי כרטיס אשראי, כיצד אני יכול לשלם על ההזמנה?

ניתן לשלם בהעברה בנקאית, מידע נוסף בנושא ניתן למצוא בעמוד: אפשרויות משלוח ותשלום.


האם יש אחריות על המוצרים?

תקופת האחריות רשומה בעמוד המוצר והיא בהתאם למוצר שנרכש, החשבונית הינה טופס האחריות שלכם.


בחרתי כמה מוצרים, האם ניתן לאחד אותם למשלוח אחד?

כן, במידה המשקל והגודל של המוצרים מאפשרים לחבר אותם יחד לחבילה אחת, אנו מאחדים אותם יחד לחבילה אחת על מנת לחסוך לכם בדמי המשלוח.