דף הבית » שאלות נפוצות
יש 3 סיבות מדוע המחירים שלנו אטרקטיביים:
כרטיס אשראי עם אפשרות ל-3 תשלומים ללא ריבית והצמדה בהזמנות מעל 1,000 ש”ח, בהזמנות מתחת לסכום זה ניתן לשלם בתשלום אחד בלבד.
אין אפשרות תשלום מזומן לשליח מכיוון שמדובר בחברת שליחויות חיצונית המבצעת משלוחים בלבד.
לא ניתן לשלם במחסן או לבצע הזמנה במחסן, ניתן לאסוף הזמנות ששולמו דרך האתר בלבד.
אתרינו מאובטח בפרוטוקולים מתקדמים המגנים ומצפינים את הנתונים הרגישים של הלקוחות שלנו (SSL – שימו לב למנעול המופיע ליד הכתובת של האתר המראה כי האתר מוגן עם תעודת אבטחה של SSL והצפנה מתקדמת).
כל הנתונים המוזנים באתר משודרים ישירות לחברת האשראי דרך ערוצים מוצפנים, אנו מקבלים את אישור התשלום בלבד ולא נחשפים לפרטי כרטיס האשראי שלכם.
נתוני הכרטיס שלכם אינם נשמרים במערכת שלנו.
עלות המשלוח רשומה בעמוד המוצר, כמו כן ניתן להוסיף את המוצרים הרצויים לעגלת הקניות על מנת לראות עלות משלוח כללית של כל ההזמנה.
כמובן! רכשתם מוצר ואתם מעוניינים להחזיר אותו? אין שום בעיה!
על פי חוק הגנת הצרכן יש לכם 14 ימים מרגע קבלת המוצר להחזיר אותו באריזתו המקורית במידה ולא נעשה שימוש במוצר, כלומר במצב חדש כמו שקיבלתם אותו, החזרה למחסן שלנו.
לאחר בדיקה של המוצר במידה ויעמוד בקריטריונים של ההחזרה, תקבלו זיכוי בניכוי של 5% ממחיר המוצר או 100 ש”ח, לפי הסכום הנמוך מבניהם + דמי המשלוח.
שימו לב: באחריות הלקוח לשנע ולהביא את המוצר בחזרה למחסן שלנו.
חובה ליצור אתנו קשר טלפוני לפני ההגעה.
ההגעה לאזורים החריגים כרוכה במשך שינוע ארוך מהרגיל – לחצו כאן לרשימת אזורי שילוח חריגים.
תקופת האחריות רשומה בעמוד המוצר והיא בהתאם למוצר שנרכש, החשבונית הינה טופס האחריות שלכם.
כן, במידה והמוצרים הוזמנו מאותו יבואן והמשקל והגודל של המוצרים מאפשרים לחבר אותם יחד לחבילה אחת, אנו מאחדים אותם יחד לחבילה אחת על מנת לחסוך לכם בדמי המשלוח.