לקוחות יקרים, שימו לב:

בהתאם להנחיות של הסגר, לא ניתן לבצע איסוף עצמי או לבצע רכישה של מוצרים במחסן שלנו, ניתן לקבל הזמנות עם משלוח בלבד.

חברות השליחויות עובדות כרגיל גם במהלך הסגר.

בכבוד רב, הנהלת קליק אחד לקניה.

חבל קרוספיט

מיין עפ"י:
חבל קרוספיט

המדריך המלא לבחירה של חבל קרוספיט

ידוע גם כחבל קרב, Battle Rope וחבל ימאים הוא כלי מדהים לאימונים בעצימות גבוהה לחיזוק שרירי הידיים, הליבה והרגליים, בעזרתו ניתן לפתח את הכוח המתפרץ, לשפר את כוח האחיזה, היציבות ולשפר בצורה משמעותית את סיבולת הלב ריאה.


מדוע מומלץ להשתמש

  • משלב בין אימון כוח למרבית השרירים בגוף לבין אימון קרדיו. אימון עם Battle Rope שורף כ10 קלוריות בדקה (כמות הקלוריות שנשרפת תלויה ברמת האינטנסיביות של האימון).
  • מאפשר לבצע פעילות אירובית בעצימות נמוכה המקלה על הלחץ במפרקים.
  • חבל אחד מתאים למתאמנים ברמות כושר שונות; מתאמנים ברמות כושר גבוהות יכולים להשתמש באותו חבל כמו מתאמנים מתחילים אבל לבצע את התרגילים זמן רב ובצורה אינטנסיבית יותר.
  • חבלי הקרוספיט ניידים - ניתן לקחת אותם ולהשתמש בהם כמעט בכל מקום, בתוך מבנה או בחוץ – כל מה שצריך זה נקודת עוגן כגון ספסל, עץ וכדומה...

טיפים לשימוש

  • נסו להימנע מלהישען לאחור – במקום זאת שבו.
  • אין צורך למשוך את החבל כך שהוא יהיה מתוח; אנחנו רוצים שהחבל יהיה מספיק רפוי על מנת שנוכל ליצור בעזרתו תנועה של גלים חלקים.
  • יש לשמור על עמידה נכונה ולשמור על גב ישר.
  • כאשר אתם עומדים שמרו על פיסוק ברגליים ברוחב הכתפיים שלכם.
  • במצב עמידה יש להישען מעט קדימה לכופף את הברכיים ולהוריד את משקל הגוף מהעקב.

איך לבחור חבל אימון

הגדלים הנפוצים ביותר של חבלי הקרוספיט הם 9,12 ו15 מטר והעובי שלהם הוא 38 מ"מ או 50 מ"מ. החבל המתאים ביותר לכם תלוי במספר גורמים: מטרת האימון וכמות המקום החופשי במקום בו נשתמש בחבל.

עובי

  • חבלים עבים כבדים יותר וחבלים ארוכים מאפשרים תנועה חלקה יותר.
  • חבלים עבים מתאימים למתאמנים עם ידיים גדולות יותר ודורשים כוח אחיזה רב יותר.
  • אם אתם מחפשים אימון בעוצמה גבוהה (אימון אירובי אינטנסיבי), אנו ממליצים על חבל בעובי 38 מ"מ. חבלים אלו יאפשרו לכם לבצע אימון מאתגר, לשמור על אחיזה מוצקה ויתאימו בצורה מושלמת לאימון מחזורי - אחת השיטות האימון הפופולריות ביותר בתקופה האחרונה המשלבת בין מספר רכיבי כושר בו זמנית, כאשר הדגש המרכזי של אימון מסוג זה הוא המעבר בין תחנות אימון שונות כגון מתח, חבל אימון, דחיקת מוט וכדומה...
  • אם מטרת האימון היא ניפוח שרירים אז חבל בעובי 50 ס"מ מומלץ למטרה זו. חבלי קרוספיט בעובי זה דורשים ידיים גדולות יותר ואחיזה חזקה על מנת לשמור על שליטה בחבל הקרב.

אורך

  • חבלים קצרים אינם מאפשרים תנועה חלקה כמו חבלים ארוכים אבל הם מאפשרים להתאמן בחללים קטנים. יש לקחת בחשבון שבמהלך האימון חבל הקרב יהיה מקופל לשתיים בנקודת העוגן ולכן יש צורך במקום אימון שהוא לפחות חצי מאורך החבל. כך לדוגמא, עבור חבל באורך 12 מטר יש צורך ב6 מטר של מקום פנויי לאימון.
  • האורך הנפוץ ביותר של חבלי קרוספיט הוא 15 מטר, אחריו 12 מטר ו9 מטר בהתאמה. חבל באורך 15 מטר משאיר אותנו עם חבל באורך של 7.5 מטר בכל יד וזה אורך מצוין ליצירת גלי מומנטום מלאים לאימון חלק בעצימות נמוכה.

ההמלצה שלנו: אם אינכם בטוחים איזה חבל לבחור ויש לכם מספיק מקום בשביל להתאמן, אנו ממליצים על חבל באורך 15 מטר ובעובי 38 מ"מ, האורך של החבל יאפשר תנועות חלקות ואילו האחיזה של החבל נוחה לרוב המתאמנים.


תרגילים שונים שניתן לבצע עם Battle Rope