Battle Ropes חבל קרוספיט

מיין עפ"י:
מתאם מחבל קרוספיט לחבל טיפוס
ישירות מהיבואן
זמינות: במלאי
₪99
מבצע
חבל קרוספיט מקצועי 9 מטר 50 מ"מ Battle Rope
ישירות מהיבואן
זמינות: אזל המלאי
₪399 ₪275
מבצע
חבל קרוספיט מקצועי 9 מטר 38 מ"מ Battle Rope
ישירות מהיבואן
זמינות: אזל המלאי
₪350 ₪298
חבל קרוספיט מקצועי 12 מטר 38 מ"מ Battle Rope
ישירות מהיבואן
זמינות: אזל המלאי
₪327
חבל קרוספיט מקצועי 15 מטר 38 מ"מ Battle Rope
ישירות מהיבואן
זמינות: אזל המלאי
₪363
מבצע
מתקן עגינה לחבל קרוספיט
ישירות מהיבואן
זמינות: אזל המלאי
₪120 ₪75
Battle Ropes חבל קרוספיט

חבל קרוספיט Battle Ropes

חבל קרוספיט הידוע גם כחבל קרב, Battle Rope וחבל ימאים הוא כלי מדהים לאימונים בעצימות גבוהה לחיזוק שרירי הידיים, הליבה והרגליים, בעזרתו ניתן לפתח את הכוח המתפרץ, לשפר את כוח האחיזה, היציבות ולשפר בצורה משמעותית את סיבולת הלב ריאה.


מדוע מומלץ להשתמש בחבל קרוספיט

  • חבל קרוספיט – משלב בין אימון כוח למרבית השרירים בגוף לבין אימון קרדיו. אימון עם חבל קרוספיט שורף כ10 קלוריות בדקה (כמות הקלוריות שנשרפת תלויה ברמת האינטנסיביות של האימון).
  • כאשר משתמשים בצורה חכמה, חבל קרוספיט מאפשר לבצע פעילות אירובית בעצימות נמוכה המקלה על הלחץ במפרקים.
  • חבל אחד מתאים למתאמנים ברמות כושר שונות; מתאמנים ברמות כושר גבוהות יכולים להשתמש באותו חבל כמו מתאמנים מתחילים אבל לבצע את התרגילים זמן רב ובצורה אינטנסיבית יותר.
  • חבלי הקרוספיט ניידים -  ניתן לקחת אותם ולהשתמש בהם כמעט בכל מקום, בתוך מבנה או בחוץ – כל מה שצריך זה נקודת עוגן כגון ספסל, עץ וכדומה...

טיפים לשימוש בחבל קרוספיט

  • נסו להימנע מלהישען לאחור – במקום זאת שבו.
  • אין צורך למשוך את החבל כך שהוא יהיה מתוח; אנחנו רוצים שהחבל יהיה מספיק רפוי על מנת שנוכל ליצור בעזרתו תנועה של גלים חלקים.
  • יש לשמור על עמידה נכונה ולשמור על גב ישר.
  • כאשר אתם עומדים שמרו על פיסוק ברגליים ברוחב הכתפיים שלכם.
  • במצב עמידה יש להישען מעט קדימה לכופף את הברכיים ולהוריד את משקל הגוף מהעקב.

איך לבחור חבל קרוספיט

הגדלים הנפוצים ביותר של חבלי הקרוספיט הם 9,12 ו15 מטר והעובי שלהם הוא 38 מ"מ או 50 מ"מ. החבל המתאים ביותר לכם תלוי במספר גורמים: מטרת האימון וכמות המקום החופשי במקום בו נשתמש בחבל.

עובי של חבל קרוספיט

  • חבלים עבים כבדים יותר וחבלים ארוכים מאפשרים תנועה חלקה יותר.
  • חבלים עבים מתאימים למתאמנים עם ידיים גדולות יותר ודורשים כוח אחיזה רב יותר.
  • אם אתם מחפשים אימון בעוצמה גבוהה (אימון אירובי אינטנסיבי), אנו ממליצים על חבל בעובי 38 מ"מ. חבלים אלו יאפשרו לכם לבצע אימון מאתגר, לשמור על אחיזה מוצקה ויתאימו בצורה מושלמת לאימון מחזורי - אחת השיטות האימון הפופולריות ביותר בתקופה האחרונה המשלבת בין מספר רכיבי כושר בו זמנית, כאשר הדגש המרכזי של אימון מסוג זה הוא המעבר בין תחנות אימון שונות כגון מתח, חבל קרוספיט, דחיקת מוט וכדומה...
  • אם מטרת האימון היא ניפוח שרירים אז חבל בעובי 50 ס"מ מומלץ למטרה זו. חבלי קרוספיט בעובי זה דורשים ידיים גדולות יותר ואחיזה חזקה על מנת לשמור על שליטה בחבל הקרב.

אורך של חבל קרוספיט

  • חבלים קצרים אינם מאפשרים תנועה חלקה כמו חבלים ארוכים אבל הם מאפשרים להתאמן בחללים קטנים. יש לקחת בחשבון שבמהלך האימון חבל הקרב יהיה מקופל לשתיים בנקודת העוגן ולכן יש צורך במקום אימון שהוא לפחות חצי מאורך החבל. כך לדוגמא, עבור חבל באורך 12 מטר יש צורך ב6 מטר של מקום פנויי לאימון.
  • האורך הנפוץ ביותר של חבלי קרוספיט הוא 15 מטר, אחריו 12 מטר ו9 מטר בהתאמה. חבל באורך 15 מטר משאיר אותנו עם חבל באורך של 7.5 מטר בכל יד  וזה אורך מצוין ליצירת גלי מומנטום מלאים לאימון חלק בעצימות נמוכה.

ההמלצה שלנו: אם אינכם בטוחים איזה חבל לבחור ויש לכם מספיק מקום בשביל להתאמן, אנו ממליצים על חבל קרוספיט באורך 15 מטר ובעובי 38 מ"מ, האורך של החבל יאפשר תנועות חלקות ואילו האחיזה של החבל נוחה לרוב המתאמנים.


בונוס: 16 תרגילים שונים שניתן לבצע עם חבל קרוספיט


במידה ויש לכם שאלות נוספות על חבל קרוספיט אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ונשמח לענות על השאלות שלכם בטלפון: 077-2011687.