טעויות נפוצות של מתאמנים בחדר הכושר

media

האם זו הפעם הראשונה שלכם בחדר כושר? אם כן, זכרו את הטיפים הבאים כדי לקבל חוויה טובה יותר ולא להפריע לשאר המתאמנים.

אימון על בטן ריקה

media

אם אי פעם התאמנתם מיד אחרי הארוחה, אתם בוודאי מכירים את תחושת הנפיחות ואי הנעימות שנגרמת כתוצאה מאימון על בטן מלאה. זה יכול לגרום לנו לחשוב שאימון על בטן ריקה זאת הדרך הטובה ביותר להימנע מההרגשה הלא נעימה של אימון על בטן מלאה. כבונוס, גופנו יצטרך למשוך ממאגרי השומן הקיימים בגופנו אם אין לו קלוריות חדשות אותן הוא יכול לשרוף, נכון? אבל אימון על בטן ריקה הוא רעיון לא טוב ולפניכם הסיבות מדוע.

איך להשיג קוביות בבטן

media

מתאמנים רבים שמים לעצמם כמטרה להגיע למצב שבו רואים מתאמנים רבים שמים לעצמם כמטרה להגיע למצב שבו רואים את הקוביות בבטן שלהם, זוהי מטרה לא קלה ותדרוש עבודה רבה, אך בעזרת הדרכה נכונה תוכלו לקצר את הדרך ולהשיג את המטרה המבוקשת!את הקוביות בבטן שלהם, זוהי מטרה לא קלה ותדרוש עבודה רבה, אך בעזרת הדרכה נכונה תוכלו לקצר את הדרך ולהשיג את המטרה המבוקשת!

5 סימנים שהגיע הזמן לעזוב את חדר הכושר ולהתאמן מהבית

media

ההצטרפות לחדר הכושר הרגישה כמו הצעד הבריא והחכם ביותר שעשיתם כל השנה. בהתחלה יצא לכם ללכת בצורה סדירה וזה הרגיש נהדר! אבל אחרי כמה חודשים התחלתם לדלג ולפספס יותר ויותר ימי אימונים. ועכשיו? אתם מרגישים חרטה שנרשמתם לחדר כושר מלכתחילה. העמלות החודשיות גבוהות ואינכם נהנים מסביבת האימון המשותפת כפי שחשבתם שתיהנו. האם הגיע הזמן להיפרד מחדר הכושר ולמצוא מקום אימונים חלופי? לפניכם 5 סימנים לכך שהגיע הזמן לעזוב את חדר הכושר ולהתחיל להתאמן מהבית.

11 טעויות אימון נפוצות

media

יש הרבה יותר לאימון גופני מאשר פשוט להרים משקולות, לצעירנו ישנן טעויות שונות שמתאמנים עושים שמונעות מהם להגיע ליעדים שלהם. חשוב מכך, ביצוע טעויות אלו יכול לגרום גם לפציעות שונות. בכתבה זו נדבר על שגיאות האימון הנפוצות ביותר שכנראה גם אתם עושים ונספר כיצד ניתן לתקן ולהימנע מהן.

איך קפאין משפיע על האימון

media

לעיתים קרובות אין לנו מספיק אנרגיה בשביל להתאמן, כפתרון לבעיה זו מתאמנים רבים צורכים מעט קפאין לפני האימון. בכתבה זו נפרט כיצד צריכת קפאין לפני האימון משפיעה על הגוף שלנו.

מקורות חלבון מהצומח

media

האם חשבתם להוסיף חלבון צמחי לתזונה שלכם? אולי הרופא שלכם אמר לכם לשפר את הרגלי האכילה שלכם? או אולי פשוט הבנתם שהגיע הזמן לשינוי? לא משנה הסיבה, הוספת ירקות לתזונה שלנו היא תמיד רעיון טוב. ישנן דרכים רבות ליהנות מארוחת חלבונים על בסיס צמחי. בכתבה זו נעבור על 4 מקורות החלבון הצמחי המומלצים ביותר.

יתרונות של אימון עם כדור פילאטיס

media

בכל חדר כושר ניתן למצוא כדורי פילאטיס מכיוון שהם מאפשרים לבצע מגוון רחב של תרגילים ולהפוך אימון שגרתי למאתגר יותר. הם זמינים בכל חנות ספורט ויש להם יתרונות רבים, בכתבה זו נעבור על היתרונות הללו ומדוע כדאי לכם לשלב אותם בשגרת האימונים שלכם.

יוגה בבית למתחילים

media

קיימים יתרונות רבים באימון בסטודיו ליוגה: אתם מקבלים משוב אישי מהמדריך, אתם פוגשים מתאמנים נוספים ולומדים על התרגול מהסובבים אתכם, כל אלו יתרונות חשובים במיוחד אך לא כולנו גרים ליד סטודיו ליוגה או מסוגלים לפנות את הזמן הדרוש על מנת להגיע ולהתאמן בסטודיו ולכן ניתן לראות עלייה משמעותית בכמות המתרגלים יוגה בבית, בכתבה זו נסביר את כל מה שתצטרכו לדעת על מנת לתרגל יוגה בבית.

איך לבחור סטודיו ליוגה

media

אז אתם סוף סוף מוכנים להיכנס לעולם היוגה, אולי כבר יצא לכם לתרגל ואתם מחפשים מקום עם הדרכה מקצועית, יכול להיות שאתם סקרנים ומחפשים סטודיו איכותי ליוגה או שאולי אתם מחפשים להחליף את הסטודיו הקיים בגלל שאתם לא מרוצים ממנו. ניתן למצוא כמות מאוד גדולה של סטודיו ליוגה בכל עיר מה שהופך את הבחירה לקשה למדי, בכתבה זו אני אסביר לכם כיצד לבחור את סטודיו היוגה המתאים ביותר לצרכים שלכם.