media

כאבי גב

כאבי גב הם אחת הסיבות השכיחות ביותר להיעדרות מהעבודה ופנייה לקבלת טיפול רפואי.

בכתבה זו תמצאו מידע רחב בנושא: גורמים, גורמי סיכון, תסמינים, אבחון, טיפול ומניעה.

קרא עוד
media

אימון ריצה על מדרגות

אם אתם מחפשים אימון בעצימות גבוהה המאפשר לשפר את המהירות, הכוח וסיבולת לב ריאה, אימון ריצה על מדרגות הוא פתרון אידיאלי עבורכם.

אימון זה יכול לשמש כתוספת נהדרת לתוכנית אימונים לשיפור הזריזות.

קרא עוד
media

איך לרוץ בצורה נכונה?

ריצה היא פעולה פשוטה כביכול, פשוט שרכו את הנעליים והתחילו לנוע בקצב מהיר יותר מאשר הליכה, נכון? אבל מה לגבי צורת ריצה נכונה? זה נשמע הרבה יותר קל מאשר מבוצע בפועל.

בכתבה זו נפרט מהי טכניקה נכונה של ריצה וכיצד ניתן לשפר את הסיבולת במהלך הריצה.

קרא עוד
media

כמה מים כדאי לשתות?

זו שאלה פשוטה עם תשובה לא קלה בכלל - מים הם מצרך חיוני לבריאות טובה וכמות המים שיש לשתות בכל יום משתנה מאדם לאדם.

המידע המופיע במאמר זה יבטיח שתשתו כמות מספקת של נוזלים על מנת שהגוף שלכם יוכל לתפקד בצורה הטובה ביותר.

קרא עוד
media

23 מתכונים עם אבוקדו

אבוקדו הוא פרי בעל ערכים תזונתיים גבוהים, טעם מעולה ויתרונות בריאותיים רבים - מנה של 28 גרם של אבוקדו מכילה שומנים, סיבים וחלבונים העוזרים בשמירה על המשקל, משפרים את בריאות הלב ומסייעים להזדקנות בריאה.

האבוקדו משתלב נהדר במגוון רחב של מתכונים והופך את הארוחות למזינות ובריאות יותר, לכן זה רק הגיוני שנרצה לשלב אותו בתזונה היומיומית שלנו.

קרא עוד
media

אבוקדו יתרונות

האבוקדו הוא פרי ייחודי - בעוד שרוב הפירות מורכבים בעיקר מפחמימות, אבוקדו עשיר בשומנים בריאים.

מחקרים רבים מראים שיש לו יתרונות בריאותיים רבים, להלן 10 היתרונות הבריאותיים של אבוקדו.

קרא עוד
media

אימון גופני ולב בריא

הלב שלנו עובד קשה בכל שנייה ביום, הוא מזרים את הדם בכל הגוף ומעביר אתו חמצן וחומרים מזינים הדרושים לו על מנת לתפקד ביעילות.

בריאות לב לקויה יכולה להשפיע לרעה על כל גופנו, בין אם מדובר בסיכון מוגבר לשבץ מוחי, התקפי לב, סוכרת, לחץ דם גבוה ועוד.

החדשות הטובות הן שבעזרת פעילות גופנית ותזונה נכונה ניתן להפחית משמעותית את הסיכון למחלות לב ולשפר משמעותית את ההרגשה הכללית שלנו.

קרא עוד
media

מסה או חיטוב

אם יצא לכם להתאמן בחדר כושר או גלשתם באתרים לפיתוח גוף ברשת, אתם בוודאי מודעים למושגים מסה וחיטוב.

הרעיון מאחורי מושגים אלו הוא די פשוט, אנחנו מגדירים לעצמינו את המטרה של האימון והתזונה לפי התוצאה אותה אנו מעוניינים לקבל:

ירידה באחוז השומן והדגשה של השרירים בגוף - חיטוב או עלייה במסת השרירי ובנייה של שרירים - מסה.

מבחינה תאורטית לא ניתן לחבר בין השיטות מכיוון שהן מנוגדות, אך המציאות רחוקה מאוד מהתאוריה ועל כך נפרט במאמר זה.

קרא עוד
media

שרירים תפוסים

כאבי שרירים או בשמם העממי (שרירים תפוסים) הם תופעה מאוד נפוצה וכמעט כולנו חווינו אותה לפחות פעם אחת בשלב כזה או אחר של החיים.

מכיוון שיש רקמות שרירי כמעט בכל חלקי הגוף, ניתן לחוש כאב מסוג זה כמעט בכל מקום בגוף, קיימות מספר סיבות לכאבים מסוג זה כאשר הסיבה הנפוצה והמוכרת ביותר היא אימון יתר או פציעה, אך יש סיבות נוספות לכאבים ולחוסר נוחות אותו אנו מרגישים ועל כך נפרט במאמר זה.

קרא עוד
media

איך לעשות מתח

מתח הוא תרגיל מעולה לחיזוק ופיתוח פלג הגוף העליון ומרבית תוכניות האימון יכללו תרגילי מתח כחלק בלתי נפרד מהאימון ולכן במדריך זה נענה על השאלה החשובה ביותר שהיא כמובן איך לעשות מתח? כמו כן נעבור על יתרונות תרגילי המתח, סוגים שונים של תרגילים למתאמנים מתחילים ומתקדמים.

קרא עוד
media

סקוואט המדריך המלא

תרגיל סקוואט או אחד מהתרגילים היעילים ביותר שניתן לבצע, זה לא משנה אם המטרה שלכם היא מסה או חיטוב, תרגיל סקוואט צריך להיות חלק מהאימון שלכם! אך יש לקחת בחשבון שזהו אחד התרגילים המאתגרים והקשים ביותר לביצוע ועל מנת לראות תוצאות ולהימנע מפציעות יש לבצע אותו בצורה נכונה.

במדריך זה תוכלו למצוא מגוון רחב של מידע על תרגילי סקוואט: היתרונות שלהם, כיצד יש לבצע אותם בצורה נכונה, דגשים, טיפים ועוד.

קרא עוד
media

איך לבחור שק איגרוף

את השאלה איך לבחור שק איגרוף אנחנו שומעים לפחות 3 פעמים ביום, בחירה נכונה של שק איגרוף יכולה להשפיע בצורה דרסטית על האימונים ורמת הבטיחות שלנו. בעזרת שק איגרוף מתאים ניתן לפתח את הכישורים שלנו, לשפר את הזריזות ואף לחטב ולחזק את שרירי הגוף, אבל בחירה בשק איגרוף באיכות ירודה או שק איגרוף שלא תואם את האימון יכולה לגרום לנזק ואף לפציעות, לכן אנו ממליצים לכם בחום לקרוא את המדריך שהכנו במיוחד בשבילכם כדי שתדעו איך לבחור שק איגרוף בצורה נכונה.

קרא עוד
media

יוגה לנשים בהריון

במדריך זה תוכלי למצוא מידע רחב על יוגה לנשים בהריון: טיפים, הוראות בטיחות, אינפורמציה מקיפה בנושא ולמעשה כאן תוכלי לקבל את כל המידע שתצטרכי על מנת להתחיל להתאמן בצורה בטוחה!

קרא עוד
media

איך לנקות מזרון יוגה

מזרון היוגה שלכם מריח לא טוב? רוצים לזרוק את מזרון היוגה הישן בגלל הריח שלו? מתייבשים לפרוס אותו בשיעור בשביל לא להבריח את שאר התלמידים? מחפשים דרך יעילה לחטא את מזרון היוגה שלכם? במידה ועניתם כן על אחת מהשאלות אני ממליצה לכם בחום לקרוא את המדריך המלא לניקוי מזרוני יוגה!

קרא עוד
media

איך לבחור מזרון יוגה

במדריך זה ריכזתי עבורכם מידע יעיל ומקצועי שצברתי במהלך שנות לימודיי כמורת יוגה ואני מקווה שהמידע שמופיע כאן יעזור לכם לבחור בצורה נכונה את מזרון היוגה שיתאים בצורה הטובה ביותר לכם ולסגנון היוגה המועדף אליכם!

קרא עוד
media

איך לבחור שיטת יוגה

סוף סוף החלטתם להתחיל תרגילי יוגה ורוב הסיכויים שעשיתם חיפוש בגוגל ומרוב בלבול מסתובב לכם הראש - מה עדיף לעשות יוגה בסגנון אשטנגה או איינגר? ומה ההבדל בין יוגה חמה ליוגה ויניאסה? המבחר הרחב והבלבול עלולים להוביל לנטישה מוחלטת של העניין

קרא עוד
media

אימון 30 דקות באופני ספינינג להרזיה מהירה

אימון על אופני ספינינג הוא דרך יעילה לשריפת קלוריות (כ12 קלוריות בדקה - בהתאם לאינטסניביות של האימון), בתוכנית אימונים זו תוכלו למצוא אימון ספינינג אינטנסיבי ל30 דקות לשריפה מהירה של שומנים.

קרא עוד
media

8 דברים שלא ידעת על ספינינג

אימון ספינינג מעולה לחיטוב הגוף ודרך יעילה לשריפת קלוריות במהירות, בכתבה זו תוכלו למצוא 8 דברים מפתיעים על אימוני ספינינג!

קרא עוד