טרמפולינה

מיין עפ"י:
טרמפולינה 1.83 מטר (6 פיט) Urban Jump
Urban Jump
זמינות: במלאי
₪899
טרמפולינה 2.4 מטר (8 פיט) Urban Jump
Urban Jump
זמינות: במלאי
₪1,199
טרמפולינה 3.0 מטר (10 פיט) URBAN JUMP
Urban Jump
זמינות: במלאי
₪1,399
טרמפולינה 3.6 מטר (12 פיט) URBAN JUMP
Urban Jump
זמינות: במלאי
₪1,599
טרמפולינה 4.3 מטר (14 פיט) URBAN JUMP
Urban Jump
זמינות: במלאי
₪1,999
טרמפולינה 4.6 מטר (15 פיט) URBAN JUMP
Urban Jump
זמינות: במלאי
₪2,199
₪1,899
₪2,199
טרמפולינה 38 אינץ' עם 6 רגליות
ישירות מהיבואן
זמינות: אזל המלאי
₪148
טרמפולינה

טרמפולינה

טרמפולינה היא דרך חדשה, כיפית ויעילה לאימון הגוף ולמעשה הרבה יותר בריאה מריצה. במדריך זה נעבור על 5 יתרונות של אימון על טרמפולינה אירובית, טיפים לשימוש בטוח בטרמפולינה אירובית ולסיום סרטון הדרכה של 15 דקות המראה כיצד ניתן להתאמן על טרמפולינה אירובית.

5 יתרונות אימון על טרמפולינה אירובית

  1. שיפור סיבולת לב ריאה - מחקרים בדקו ומצאו כי אימון של 30 דקות ביום בלבד, על מיני טרמפולינה משפר את סיבולת הלב ריאה, מעלה את דופק הלב ומגדיל את צריכת החמצן בגוף.
  2. חיזוק פלג גוף תחתון - סטודנטים בקולג' בארה"ב התאמנו 30 דקות ביום, פעמיים בשבוע, ומצאו כי האימון גרם לעלייה משמעותית בכוח של הרגליים שלהם. את אותם ממצאים מדווחים גם מאמנים של התאמלות קרקע המשתמשים בטרמפולינות כחלק מתוכנית האימונים שלהם.
  3. השפעה נמוכה על מפרקים - אימון על טרמפולינה איננו מפעיל לחץ על המפרקים, בזכות המבנה המיוחד של הטרמפולינה הסופג כ80% מהכוחות המופעלים על הגוף בזמן הקפיצות, לעומת אימון כגון: ריצה או הליכה כאשר האספלט איננו סופג כלל את הכוחות הפועלים על הגוף.
  4. קורדינציה וכישורים מוטריים - אימון על גבי טרמפולינה מאלץ את הגוף לבצע מספר פעולות בו זמנית: שמירה על מיקום, איזון, קפיצה ותיאום בין השרירים השונים, כל אלו יחד משפרים את הקורדינציה והכישוריים המוטוריים. הידעתם? מהסיבה הזאת, טרמפולינות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאימוני אסטרנאוטים בNASA.
  5. הפחתת צלוליטיס - מחקרים בדקו ומצאו כי אימון קבוע על גבי הטרמפולינה מקטין ומעלים את הצלוליטיס.

טיפים לשימוש בטוח בטרמפולינה אירובית

  • יש למקם את הטרמפולינה האירובית על משטח חלק, לא מחליק בלבד.
  • יש להרחיק מפגעים מכל הסוגים מסביב לטרמפולינה: שולחנות, ספות וכדומה...
  • יש לוודא כי קפיצי המתכת מכוסים במגן הקפיצים.
  • למתאמנים מתחילים מומלץ לקפוץ בגובה נמוך על מנת להתרגל לנחיתה על הטרמפולינה.


בונוס קטן: אימון של 15 דקות על טרמפולינה אירובית: