לקוחות יקרים שימו לב,

אלו הם השינויים בשעות הפעילות של המחסן, שירות הלקוחות וההזמנות בעקבות יום כיפור:

בתאריך 18.9.18 יום שלישי - ערב יום כיפור - 10:00-13:00.

בתאריך 19.9.18 יום רביעי - יום כיפור - סגור.

צום קל וגמר חתימה טובה, הנהלת קליק אחד לקניה.

מדרגה אירובית

מיין עפ"י:
מדרגה אירובית 2 מצבים
TTCZ
זמינות: במלאי
₪91
מדרגה אירובית

מדרגה אירובית

המדרגה האירובית משלבת בין אימון קרדיו לבין אימון לשריפת שומנים. האימון על המדרגה האירובית מפתח את סיבולת הלב ריאה והשילוב הזה מאוד יעיל.

טיפ: מומלץ לשלב אימון על מדרגה אירובית עם תרגילי בטן לתוצאות מהירות.

מהו אימון מדרגה אירובי?

באימון זה אנו משתמשים בשטח מוגבה בסגנון המדרגה האירובית לאימוני קרדיו.

המדרגה האירובית המומלצת היא בין 10 ל 20 ס"מ גובה, דרגת הקושי של האימון נקבעת על פי גובה המדרגה שבחרת, למתאמנים מתחילים או במידה ולא עסקתם באימון מסוג זה זמן רב, מומלץ להתחיל בגובה נמוך ולהעלות בהדרגה.

יתרונות של מדרגה אירובית

קיימים יתרונות רבים לאימון עם המדרגה האירובית:

  1. עלייה וירידה מהמדרגה האירובית מחטבת ומעצבת את פלג הגוף התחתון.
  2. הזרמת הדם בגוף.
  3. שיפור בחילוף החומרים המעודד הרזייה.
  4. שיפור בהרגשה הכללית.
  5. שינה טובה יותר.
  6. עלייה בביטחון העצמי.
  7. ניתן להתאמן בנוחות של הבית.

מהו זמן האימון המומלץ?

מומלץ להתאמן במשך 10 - 30 דקות ביום על המדרגה האירובית, ניתן לשלב את האימון עם צפייה בטלוויזיה.

חשוב מאוד: זכרו תמיד להקשיב לגוף שלכם, במידה ואתם מרגישים חולשה, כאב, סחרחורת יש להפסיק את האימון מיד!

מהי כמות הקלוריות שנשרפת במהלך האימון בעזרת מדרגה אירובית?

בהתאם לאינטנסיביות וזמן האימון כמות הקלוריות משתנה, אך בממוצע באימון של 30 דקות ניתן לשרוף כ200 קלוריות, מבחינת אוכל, 200 קלוריות שוות ערך לקערת אורז אחת.

טיפ: על מנת לעשות את האימון לאפקטיבי ומאתגר יותר ניתן לשלב אותו עם משקולת יד אירובית.


בונוס: אימון מלא למתחילים על מדרגה אירובית של 30 דקות!