לקוחות יקרים, שימו לב:

בתאריך 25.2.19 שירות הלקוחות וההזמנות יהיו זמינים עד השעה 14:00 בלבד.

בכבוד רב, הנהלת קליק אחד לקניה.

מדרגה אירובית

מיין עפ"י:
מדרגה אירובית

המדריך המלא למדרגה אירובית

המדרגה האירובית משלבת בין אימון קרדיו לבין אימון לשריפת שומנים. האימון על המדרגה האירובית מפתח את סיבולת הלב ריאה והשילוב הזה מאוד יעיל.

באימון זה אנו משתמשים בשטח מוגבה בסגנון המדרגה האירובית לאימוני קרדיו.

המדרגה האירובית המומלצת היא בין 10 ל 20 ס"מ גובה, דרגת הקושי של האימון נקבעת על פי גובה המדרגה שבחרת, למתאמנים מתחילים או במידה ולא עסקתם באימון מסוג זה זמן רב, מומלץ להתחיל בגובה נמוך ולהעלות בהדרגה.

טיפ: מומלץ לשלב אימון על מדרגה  עם תרגילי בטן על מנת לראות תוצאות מהירות יותר.

יתרונות

  1. עלייה וירידה מהמדרגה האירובית מחטבת ומעצבת את פלג הגוף התחתון.
  2. הזרמת הדם בגוף.
  3. שיפור בחילוף החומרים המעודד הרזייה.
  4. שיפור בהרגשה הכללית.
  5. שינה טובה יותר.
  6. עלייה בביטחון העצמי.
  7. ניתן להתאמן בנוחות של הבית.

מהו זמן האימון המומלץ?

מומלץ להתאמן במשך 10 - 30 דקות ביום על המדרגה האירובית, ניתן לשלב את האימון עם צפייה בטלוויזיה.

חשוב מאוד: זכרו תמיד להקשיב לגוף שלכם, במידה ואתם מרגישים חולשה, כאב, סחרחורת יש להפסיק את האימון מיד!

מהי כמות הקלוריות שנשרפת במהלך האימון?

בהתאם לאינטנסיביות וזמן האימון כמות הקלוריות משתנה, אך בממוצע באימון של 30 דקות ניתן לשרוף כ200 קלוריות, מבחינת אוכל, 200 קלוריות שוות ערך לקערת אורז אחת.

טיפ: על מנת לעשות את האימון לאפקטיבי ומאתגר יותר ניתן לשלב אותו עם משקולת יד אירובית.


בונוס: אימון מלא למתחילים של 30 דקות!