מכשיר כושר לבטן

מיין עפ"י:
מבצע
מכשיר כושר וונדר קור סמארט Wonder Core Smart
ישירות מהיבואן
זמינות: במלאי
₪450 ₪299
AB carver pro גלגל בטן מקצועי עם ספוגים לברכים
ישירות מהיבואן
זמינות: במלאי
₪129
מבצע
AB Coaster מכשיר בטן מתקדם
AB Coaster
זמינות: במלאי
₪1,099 ₪804
מבצע
AB Rocket twister מכשיר כושר לבטן
Ab Rocket
זמינות: במלאי
₪248 ₪199
מבצע
Total core 2 מכשיר כושר לבטן
Total core
זמינות: במלאי
₪290 ₪149
מבצע
גלגל בטן כפול
ישירות מהיבואן
זמינות: במלאי
₪79 ₪58
ספת בטן MH-L101
Marbo sport
זמינות: במלאי
₪289
מבצע
₪735 ₪499
מבצע
six pack care מכשיר כושר לבטן
ישירות מהיבואן
זמינות: במלאי
₪518 ₪339
AB Rocket מכשיר לחיטוב הבטן
Ab Rocket
זמינות: אזל המלאי
₪179
Ab tone it מכשיר לחיטוב הבטן, הירכיים והאגן
ישירות מהיבואן
זמינות: אזל המלאי
₪199
Total core מכשיר לחיטוב הבטן
Total core
זמינות: אזל המלאי
₪121
מבצע
מכשיר לאימון בטן אב רולר AB Roller
ישירות מהיבואן
זמינות: אזל המלאי
₪139 ₪116
מכשיר כושר לבטן

מכשירי כושר לבטן

שרירי הבטן נחשבים לאחד האזורים הבעייתים ביותר לעיצוב ומי מאיתנו לא רוצה קוביות בבטן? מכשיר כושר לבטן מתמקד באיזור בעייתי זה, ובעזרתו ניתן להשיג את התוצאות הרצויות תוך זמן קצר בלבד. טיפ קטן: מומלץ לשלב תזונה נכונה עם מכשיר כושר לבטן על מנת לראות את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר!

8 דברים שלא ידעת על שרירי בטן

1. אין צורך לבצע תרגילים לבטן כל יום

שרירי הבטן הם כמו שאר השרירים בגוף והם צריכים מנוחה. אימון יום יומי של שרירי הבטן לא מועיל ואף מזיק, לאחר שאנו מאמצים ומפעילים את שרירי הבטן יש צורך לתת להם מנוחה. מומלץ לאמן את שרירי הבטן 3-4 פעמים בשבוע בלבד - ניתן לעשות זאת בעזרת תרגילי כפיפות בטן רגילים או בעזרתמכשיר כושר לבטן, המתמקד באיזור בעייתי זה.


2. רוצה שרירי בטן חזקים? יש צורך לחזק את שרירי הגב התחתון

אם שרירי הבטן הם הכוכב של המופע, שרירי הגב התחתון הם הצוות שעובד מאחורי הקלה. על ידי ביצוע תרגילים לגב תחתון ניתן לצמצם את היקף המותניים ולהקטין את הסיכוי לפציעות. מכשיר כושר לבטן מתמקד בחיזוק שרירי הבטן בשילוב עם חיזוק שרירי הגב התחתון.


3. חלק מתרגילי הבטן יותר אפקטיביים מאחרים

מחקרים בדקו ומצאו כי חלק מהתרגילים אפקטיביים יותר מתרגילים אחרים ומפעילים שרירי בטן שונים בו זמנית בזמן ביצוע תרגילים. מכשיר כושר לבטן הונדס במיוחד על מנת לאפשר תנועה נכונה של התרגילים היעילים ביותר.


4. חלק מהתרגילים לא שווה לבצע

תרגילי בטן במידה ומבוצעים בצורה לא נכונה יכולים לגרום ליותר נזק מתועלת וחלקם לא יעיל כלל.


5. בטן הקוביות הראשונה שהוצגה בסרט בהוליווד עוררה לא מעט רעש

ב1934 בסרט שנקרא "זה קרה בלילה אחד" חשף השחקן קלארק גייבל את פלג גופו העליון לעיני המצלמות ובאות הרגע המכירות של גופיות צנחו באופן דרסטי.


6. שומן בטן מגדיל את הסיכון למחלת אוסטאופורוזיס

מכיוון שלנשים עם תת תזונה יש סיכוי רב יותר לחלות באוסטאופורוזיס, נחשב כי ככל שאתה כבד יותר כך העצמות בריאות יותר. אך מחקר שנערך לאחרונה בארה"ב בדק ומצא כי שומן גורם לפגיעה במינרלים ובדחיסות העצמות ומגדיל את הסיכון למחלת האוסטאופורוזיס.


7. קיים קשר ישיר בן תזונה נכונה לשרירי בטן מעוצבים

מחקר ספרדי בדק ומצא כי אכילת מוצרים מסויימים מקטין את השומן בגוף, מאכלים כגון: אבוקדו, שמן זית ואגוזים המכילים חומרים מזינים גורמים לירידה משמעותית בשומן ובכרוסטרול בגוף. מומלץ לשלב את התזונה הנכונה עם פעילות גופנית ממוקדת לשרירי הבטן באמצעות מכשיר כושר לבטן.


8. בטן חזקה מגנה מפני פציעות

מחקר שנערך בצבא ארה"ב בדק ומצא כי קיים קשר ישיר בין חוזק שרירי הבטן לבין פציעות של החיילים. החוקרים עקבו אחר 120 חיילים במשך שנה באימוני שדה ומצאו כי החיילים שיכלו לבצע את מירב כפיפות הבטן ב2 דקות, נפצעו במהלך האימונים פי 5 פחות מחיילים שביצעו כמות קטנה יותר של כפיפות בטן. כתוצאה מכך, המדענים הסיקו: שרירים חזקים מקטינים את הסיכוי לפציעות.